Zakupy

Możesz dokonać zakupu bez rejestracji oraz logowania, pamietaj, że takie rozwiązanie ma swoje minusy:

  • Przy każdych zakupach konieczne będzie wpisywanie danych.
  • Nie będziesz mieć możliwości sprawdzenia historii zamówień.
  • Nie skorzystasz z niespodzianek i promocji zarezerwowanych dla stałych klientów, załóż konto i dokonuj zakupów

jako zalogowany użytkownik – dzięki temu zobaczymy, że robisz zakupy regularnie i będziemy mogli Cię za to nagrodzić.

Klient nie ma możliwości samodzielnego anulowania zamówienia.
Wraz z momentem przyjęcia płatności uruchamiana jest procedura pakowania oraz wysyłki zakupionych produktów.
O chęci rezygnacji należy poinformować nas drogą mailową: [email protected]
Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, wyłącznie pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze wysłana.

Klient nie może samodzielnie zmodyfikować złożonego zamówienia.
O chęci wprowadzenia ewentualnych zmian należy poinformować nas drogą mailową: [email protected]
Dokonamy zmian jeśli pozwala nam na to stan magazynowy oraz pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze wysłana.

Status Twojego zamówienia jest widoczny w historii zamówień w „panelu klienta” – jest to opcja tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych klientów.
Dodatkowo każdy klient (również niezarejestrowany) otrzymuje automatyczne powiadomienia mailowe dotyczące zmiany statusu zamówienia: (od potwierdzenia przyjęcia zamówienia , przez przyjęcie zamówienia do realizacji , aż do zakończenia czyli wysłania zamówienia ). Może również sprawdzić status na stronie Statusu zamówienia wpisując nr zamówienia oraz adres e-mail na który zostało złożone.

Tak, nie ma znaczenia czy klient złożył zamówienie po zalogowaniu, czy bez rejestracji. Zawsze otrzymasz od nas podsumowanie oraz informacje o zmianie statusu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Przesyłka

Tak, zamówienie możesz odebrać osobiście w Krakowie.
W koszyku jako formę dostawy należy wybrać odbiór osobisty , skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dogodnego terminu, jak tylko skompletujemy i spakujemy dla Ciebie zamówione produkty.

Oczywiście!
Jeśli chcesz sprawić komuś niespodziankę możemy wysłać porcelanę bezpośrednio do osoby, którą pragniesz obdarować. Pamiętaj aby podczas składania zamówienia wpisać poprawny adres!
W notatkach do zamówienia zaznacz, że Twoje zamówienie jest prezentem, wtedy nie dołączymy do środka paragonu.

Dodatkowa opcja pakowania na prezent zachwyci obdarowaną oraz nada podarunkowi wyjątkowy charakter .

Przesyłka na terenie Polski kosztuje zawsze 15 zł.
W przypadku dostawy zagranicznej koszty przesyłki są uzależnione od kraju docelowego.
Dokładne informacje na temat kosztów i terminu dostawy znajdziesz tutaj.

Przesyłka na terenie Polski dociera zwykle w ciągu 24 godzin od momentu nadania.
W przypadku dostawy zagranicznej termin dostawy jest uzależniony od kraju docelowego.
Dokładne informacje na temat kosztów i terminu dostawy znajdziesz tutaj.

Wysyłamy zamówienia do większości krajów europejskich, jeśli interesuje Cię dostawa do kraju leżącego poza granicami UE
napisz do nas: [email protected] – taka dostawa będzie wymagała indywidualnej wyceny.

W przypadku przesyłki zagranicznej cena oraz czas dostawy są uzależnione od kraju docelowego.
Dokładne informacje na temat kosztów i terminu dostawy znajdziesz tutaj.

Niestety kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do odbiorców przesyłek.
Na szczęście w większości przypadków klienci otrzymują telefon w dniu dostarczenia, szczególnie w przypadku jakichkolwiek problemów związanych z przekazaniem paczki – w takim wypadku kurier umawia z klientem
dogodny termin dostawy.

Spedytor podejmie jeszcze dwie próby dostarczenia przesyłki pod wskazany adres. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał nikogo na miejscu, koniecznie nas o tym poinformuj – wyjaśnimy sytuację.

Płatność

Swoje zakupy możesz opłacić:

  • przelewem tradycyjnym na konto: 03 1140 2004 0000 3702 7408 8307
  • za pośrednictwem płatności online: Przelewy24 lub PayPal

Na Twoją płatność czekamy 7 dni , po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
Jeśli wiesz, że płatność dotrze do nas z opóźnieniem koniecznie nas o tym uprzedź – tylko wtedy przedłużymy rezerwację zamówionych przez Ciebie produktów.

Masz wiele możliwości uzyskania zniżki na zakupy!

  • Zapisując się do naszego newslettera uzyskujesz 10% rabatu na jednorazowe zakupy w naszym sklepie!

Warto wpisać się na listę aby śledzić promocje oraz informacje o nowościach i wszelkich zmianach w asortymencie.
*Szanujemy Twój czas i porządek na skrzynce mailowej – nie zasypiemy Cię spamem

  • Jeśli masz na koncie zakupy o łącznej wartości przewyższającej kwotę 600 zł

Otrzymasz od nas kartę stałego klienta, czyli rabat 15%, do wykorzystania przy każdych zakupach w naszym sklepie!
szczegóły akcji znajdziesz tutaj

  • Często organizujemy różne akcje promocyjne, śledź nasze profile na facebooku oraz instagramie

aby być na bieżąco i korzystać z promocyjnych cen

  • Zajrzyj do działu promocje oraz outlet . Znajdziesz tam asortyment w atrakcyjnych, obniżonych cenach!

Wszyscy klienci dokonujący zakupów w  sklepie KALVA otrzymują paragon fiskalny.
Jeśli zamiast paragonu chcesz otrzymać fakturę VAT* wystawioną na firmę, należy umieścić taką informację w notatkach do zamówienia oraz podać pełne dane do faktury. Prośbę o fakturę można wysłać również drogą mailową (przed wysłaniem przesyłki).

*Informujemy, że firma KALVA nie jest płatnikiem VAT, w związku z tym na fakturze VAT jest równy 0%.

Wymiana i zwrot

Tak, możesz zwrócić zakupy bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki:

  • Przygotuj pisemne oświadczenie
  • Zapakuj towar bardzo starannie i bezpiecznie
  • Odeślij zamówienie: KALVA, ul. Stróża Rybna 16/25, 30-714 Kraków

Jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość dowiesz się tutaj .

Jeśli chcesz odstąpić od umowy ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej.

Czas zwrotu kosztów odesłanego towaru to maksymalnie 14 dni roboczych.

Zarówno w przypadku przelewu bankowego, jak i szybkiej płatności on-line zwrot dokonywany jest na rachunek, z którego klient wysłał do nas należność za swoje zamówienie.
Jeśli zakupy opłacono przez serwis PayPal zwrot odbywa się na konto użytkownika.

Tak, zwroty oraz wymiany przyjmujemy osobiście w Krakowie, pod adresem:

  • ul. Kalwaryjska 76

Jeśli chcesz skorzystać z takiej opcji skontaktuj się z nami w celu umówienia dogodnego dla obu stron terminu.

Bezpośrednia wymiana na inny produkt o tej samej wartości jest możliwa wyłącznie osobiście, w Krakowie.
W przypadku chęci wymiany towaru zakupionego wysyłkowo jedyną możliwością jest dokonanie zwrotu, a następnie złożenie nowego zamówienia.

Reklamacje

Paczka nie została otwarta przy kurierze, on odjechał, a Ty odkrywasz, że porcelana jest potłuczona…
ogarnęła Cię panika, że jesteś bez szans na odzyskanie pieniędzy lub porcelany?

Spokojnie, nie zostawimy Cię z tym problemem! Oto co należy zrobić w takim wypadku:

  • Zrób zdjęcia uszkodzeń
  • Zrób zdjęcie paragonu (jeśli był w przesyłce)
  • Jeśli kurier kontaktował się z Tobą telefonicznie przed dostarczeniem przesyłki oddzwoń do niego i poproś

    aby przyjechał do Ciebie spisać protokół szkody (masz na to 7 dni od momentu dostarczenia paczki)

  • Zrób zdjęcie lub skan protokołu
  • Wyślij nam powyżej opisane zdjęcia wraz z numerem zamówienia na: [email protected]

Po otrzymaniu kompletnych informacji zaproponujemy nowy egzemplarz lub zwrot kosztów, wybór należy do Ciebie.

Oczywiście, wszystkie produkty znajdujące się w naszym asortymencie są objęte dwuletnią rękojmią.
Dajemy też dożywotnią gwarancję na zdobienia znajdujące się na naszej porcelanie, które:

  • są odporne na zmywanie ręczne oraz w zmywarkach*
  • są dostosowane do używania w mikrofalówkach*
  • są bezpieczne w kontakcie z jedzeniem

* Nie dotyczy zdobień 24-karatowym złotem oraz asortymentu, który na stronie produktu zawiera inną specyfikację.

Pamiętaj, że nasze produkty, to w głównej mierze praca ludzkich rąk, nie będą więc wyglądać jak wyprodukowane automatycznie na taśmie produkcyjnej – dla nas to zaleta!
Dokładamy wszelkich starań aby nasza porcelana odznaczała się wysoką jakością, przed wysyłką dokładnie przeglądamy każdy egzemplarz i kontrolujemy jakość. Może się jednak zdarzyć, że coś umknie naszej uwadze, w takim wypadku:

  • Zrób zdjęcie wady
  • Wyślij do nas zdjęcie wadliwego produktu i opisz co Cię niepokoi
  • Jeśli wada będzie ewidentna i od razu uznamy reklamację wyślemy do Ciebie kuriera po wadliwy egzemplarz i wyślemy nowy lub zwrócimy poniesione koszty – wybór należy do Ciebie.
  • Jeśli wada nie będzie dla nas jednoznaczna przyślemy po reklamowany towar kuriera. W ciągu 14 dni poinformujemy o wyniku oględzin i decyzji w sprawie składanej reklamacji.

Dokładne informacje na temat procedury reklamacyjnej znajdziesz tutaj

Produkty

Tak, asortyment oferowany w sklepie jest dostępny „od ręki”. Wyjątek stanowią podukty:

  • realizowane na zamówienie indywidualne
  • z wydłużonym terminem realizacji (widocznym na stronie produktu)
  • niedostępne – z adnotacją „brak w magazynie”

Skontaktuj się z nami jeśli interesuje Cię zakup niedostępnego produktu. Może uda nam się przygotować dla Ciebie dodatkowy egzemplarz.

Funkcja „ulubione” daje Ci możliwość zaznaczenia najbardziej interesujących produktów. W każdej chwili możesz zajrzeć do swojej listy i podjąć decyzję o zakupie.

  • Twórz swoje zestawy i kolekcje, dokupuj elementy w dogodnym dla Ciebie momencie!
  • Aby dodać przedmiot do ulubionych kliknij w serduszko znajdujące się przy zdjęciu produktu.
  • Dodanie przedmiotu do „ulubionych” nie powoduje rezerwacji towaru.

Nasza porcelana jest dostępna w kilku sklepach (stacjonarnych oraz online), pełną listę dystrybutorów możesz sprawdzić tutaj .

Tak, nasza porcelana nadaje się do mycia w zmywarkach, jest tez bezpieczna w kontakcie z jedzeniem oraz dostosowana do używania w mikrofalówkach. Dajemy dożywotnią gwarancję na trwałość dekoracji!
Wyjątek stanowią produkty:

  • malowane 24-karatowym złotem
  • posiadające inną specyfikacje na stronie produktu

Oto kilka naszych wskazówek:

  • myj porcelanę delikatną gąbką, nie szorując!
  • używaj delikatnych detergentów
  • uważaj aby naczynie nie było narażone na tarcie o inne przedmioty
  • jeśli chcesz użyć zmywarki:
    – ustaw zmywarkę na tryb EKO (max 50 stopni)
    – używaj delikatnych detergentów
    – wstaw naczynia do zmywarki w taki sposób aby nie tarły o siebie

My rekomendujemy zmywanie ręczne, dzięki temu złoto zachowa błysk i piękny wygląd na długie lata.

Nasze produkty są w 100% polskie! Od projektu aż po wykończenie.

Do zdobienia naszej porcelany wykorzystujemy dwie techniki:

  • specjalistyczną kalkomanię ceramiczną

Technika ta polega na powieleniu zdobień za pomocą sitodruku. Gotowa dekoracja wymaga ręcznego nałożenia
na powierzchnię porcelany, a następnie wypalenia w specjalnie dostosowanym piecu, w temperaturze 850°-1200°.

  • malowanie ręczne

Wymaga więcej czasu i uwagi. Specjalne farby przeznaczone do zdobienia porcelany ( w tym 24-karatowe złoto)
nakłada się za pomocą pędzla, a następnie wypala w temperaturze 850°

Obydwie techniki gwarantują odporność zdobienia na mycie chemiczne oraz mechaniczne (również w zmywarkach), wyjątek stanowi złoto naszkliwne, które zalecamy myć ręcznie.

Kontakt

Najszybciej skontaktujesz się z nami dzwoniąc pod numer: 796 212 313
Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@kalva
Zawsze chętnie odpowiemy na pytania, doradzimy, a także pomożemy w złożeniu zamówienia.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00.
Jeśli nie uda nam się odebrać telefonu nie martw się – oddzwonimy tak szybko, jak to będzie możliwe!

Staramy się odpowiadać na wiadomości mailowe tak szybko, jak to tylko możliwe. Zwykle wiadomość zwrotna zajmuje nam nie więcej niż 2 dni robocze. Jeśli ten czas minął, a Twoje pytania nadal pozostają bez odpowiedzi upewnij się, że nasza odpowiedź nie trafiła do SPAMU lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

W okresach wzmożonej pracy (okres świąteczny, sezon ślubny) czas odpowiedzi może się nieco wydłużyć, w tym czasie polecamy kontakt telefoniczny.

Zaloguj się

Zarejestruj się