Zakupy

Możesz dokonać zakupu bez rejestracji oraz logowania, pamietaj, że takie rozwiązanie ma swoje minusy:

  • Przy każdych zakupach konieczne będzie wpisywanie danych.
  • Nie będziesz mieć możliwości sprawdzenia historii zamówień.
  • Nie skorzystasz z niespodzianek i promocji zarezerwowanych dla stałych klientów, załóż konto i dokonuj zakupów

jako zalogowany użytkownik – dzięki temu zobaczymy, że robisz zakupy regularnie i będziemy mogli Cię za to nagrodzić.

Klient nie ma możliwości samodzielnego anulowania zamówienia.
Wraz z momentem przyjęcia płatności uruchamiana jest procedura pakowania oraz wysyłki zakupionych produktów.
O chęci rezygnacji należy poinformować nas drogą mailową: kontakt@kalva.pl
Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, wyłącznie pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze wysłana.

Klient nie może samodzielnie zmodyfikować złożonego zamówienia.
O chęci wprowadzenia ewentualnych zmian należy poinformować nas drogą mailową: kontakt@kalva.pl
Dokonamy zmian jeśli pozwala nam na to stan magazynowy oraz pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze wysłana.

Status Twojego zamówienia jest widoczny w historii zamówień w “panelu klienta” – jest to opcja tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych klientów.
Dodatkowo każdy klient (również niezarejestrowany) otrzymuje automatyczne powiadomienia mailowe dotyczące zmiany statusu zamówienia: (od potwierdzenia przyjęcia zamówienia, przez przyjęcie zamówienia do realizacji, aż do zakończenia czyli wysłania zamówienia). Może również sprawdzić status na stronie Statusu zamówienia wpisując nr zamówienia oraz adres e-mail na który zostało złożone.

Tak, nie ma znaczenia czy klient złożył zamówienie po zalogowaniu, czy bez rejestracji. Zawsze otrzymasz od nas podsumowanie oraz informacje o zmianie statusu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Przesyłka

Tak, zamówienie możesz odebrać osobiście w Krakowie.
W koszyku jako formę dostawy należy wybrać odbiór osobisty, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dogodnego terminu, jak tylko skompletujemy i spakujemy dla Ciebie zamówione produkty.

Oczywiście!
Jeśli chcesz sprawić komuś niespodziankę możemy wysłać porcelanę bezpośrednio do osoby, którą pragniesz obdarować. Pamiętaj aby podczas składania zamówienia wpisać poprawny adres!
W notatkach do zamówienia zaznacz, że Twoje zamówienie jest prezentem, wtedy nie dołączymy do środka paragonu.

Dodatkowa opcja pakowania na prezent zachwyci obdarowaną oraz nada podarunkowi wyjątkowy charakter .

Przesyłka na terenie Polski kosztuje zawsze 15 zł.
W przypadku dostawy zagranicznej koszty przesyłki są uzależnione od kraju docelowego.
Dokładne informacje na temat kosztów i terminu dostawy znajdziesz tutaj.

Przesyłka na terenie Polski dociera zwykle w ciągu 24 godzin od momentu nadania.
W przypadku dostawy zagranicznej termin dostawy jest uzależniony od kraju docelowego.
Dokładne informacje na temat kosztów i terminu dostawy znajdziesz tutaj.

Wysyłamy zamówienia do większości krajów europejskich, jeśli interesuje Cię dostawa do kraju leżącego poza granicami UE
napisz do nas: konakt@kalva.pl – taka dostawa będzie wymagała indywidualnej wyceny.

W przypadku przesyłki zagranicznej cena oraz czas dostawy są uzależnione od kraju docelowego.
Dokładne informacje na temat kosztów i terminu dostawy znajdziesz tutaj.

Niestety kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do odbiorców przesyłek.
Na szczęście w większości przypadków klienci otrzymują telefon w dniu dostarczenia, szczególnie w przypadku jakichkolwiek problemów związanych z przekazaniem paczki – w takim wypadku kurier umawia z klientem
dogodny termin dostawy.

Spedytor podejmie jeszcze dwie próby dostarczenia przesyłki pod wskazany adres. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał nikogo na miejscu, koniecznie nas o tym poinformuj – wyjaśnimy sytuację.

Płatność

Swoje zakupy możesz opłacić:

  • przelewem tradycyjnym na konto: 03 1140 2004 0000 3702 7408 8307
  • za pośrednictwem płatności online: Przelewy24 lub PayPal

Na Twoją płatność czekamy 7 dni, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
Jeśli wiesz, że płatność dotrze do nas z opóźnieniem koniecznie nas o tym uprzedź – tylko wtedy przedłużymy rezerwację zamówionych przez Ciebie produktów.

Masz wiele możliwości uzyskania zniżki na zakupy!

  • Zapisując się do naszego newslettera uzyskujesz 10% rabatu na jednorazowe zakupy w naszym sklepie!

Warto wpisać się na listę aby śledzić promocje oraz informacje o nowościach i wszelkich zmianach w asortymencie.
*Szanujemy Twój czas i porządek na skrzynce mailowej – nie zasypiemy Cię spamem

  • Jeśli masz na koncie zakupy o łącznej wartości przewyższającej kwotę 600 zł

Otrzymasz od nas kartę stałego klienta, czyli rabat 15%, do wykorzystania przy każdych zakupach w naszym sklepie!
szczegóły akcji znajdziesz tutaj

  • Często organizujemy różne akcje promocyjne, śledź nasze profile na facebooku oraz instagramie

aby być na bieżąco i korzystać z promocyjnych cen

  • Zajrzyj do działu promocje oraz outlet. Znajdziesz tam asortyment w atrakcyjnych, obniżonych cenach!

Wszyscy klienci dokonujący zakupów w  sklepie KALVA otrzymują paragon fiskalny.
Jeśli zamiast paragonu chcesz otrzymać fakturę VAT* wystawioną na firmę, należy umieścić taką informację w notatkach do zamówienia oraz podać pełne dane do faktury. Prośbę o fakturę można wysłać również drogą mailową (przed wysłaniem przesyłki).

*Informujemy, że firma KALVA nie jest płatnikiem VAT, w związku z tym na fakturze VAT jest równy 0%.

Wymiana i zwrot

Tak, możesz zwrócić zakupy bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki:

  • Przygotuj pisemne oświadczenie
  • Zapakuj towar bardzo starannie i bezpiecznie
  • Odeślij zamówienie: KALVA, ul. Stróża Rybna 16/25, 30-714 Kraków

Jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość dowiesz się tutaj.

Jeśli chcesz odstąpić od umowy ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej.

Czas zwrotu kosztów odesłanego towaru to maksymalnie 14 dni roboczych.

Zarówno w przypadku przelewu bankowego, jak i szybkiej płatności on-line zwrot dokonywany jest na rachunek, z którego klient wysłał do nas należność za swoje zamówienie.
Jeśli zakupy opłacono przez serwis PayPal zwrot odbywa się na konto użytkownika.

Tak, zwroty oraz wymiany przyjmujemy osobiście w Krakowie, pod adresem:

  • ul. Kalwaryjska 76

Jeśli chcesz skorzystać z takiej opcji skontaktuj się z nami w celu umówienia dogodnego dla obu stron terminu.

Bezpośrednia wymiana na inny produkt o tej samej wartości jest możliwa wyłącznie osobiście, w Krakowie.
W przypadku chęci wymiany towaru zakupionego wysyłkowo jedyną możliwością jest dokonanie zwrotu, a następnie złożenie nowego zamówienia.

Reklamacje

Paczka nie została otwarta przy kurierze, on odjechał, a Ty odkrywasz, że porcelana jest potłuczona…
ogarnęła Cię panika, że jesteś bez szans na odzyskanie pieniędzy lub porcelany?

Spokojnie, nie zostawimy Cię z tym problemem! Oto co należy zrobić w takim wypadku:

  • Zrób zdjęcia uszkodzeń
  • Zrób zdjęcie paragonu (jeśli był w przesyłce)
  • Jeśli kurier kontaktował się z Tobą telefonicznie przed dostarczeniem przesyłki oddzwoń do niego i poproś

    aby przyjechał do Ciebie spisać protokół szkody (masz na to 7 dni od momentu dostarczenia paczki)

  • Zrób zdjęcie lub skan protokołu
  • Wyślij nam powyżej opisane zdjęcia wraz z numerem zamówienia na: kontakt@kalva.pl

Po otrzymaniu kompletnych informacji zaproponujemy nowy egzemplarz lub zwrot kosztów, wybór należy do Ciebie.

Oczywiście, wszystkie produkty znajdujące się w naszym asortymencie są objęte dwuletnią rękojmią.
Dajemy też dożywotnią gwarancję na zdobienia znajdujące się na naszej porcelanie, które:

  • są odporne na zmywanie ręczne oraz w zmywarkach*
  • są dostosowane do używania w mikrofalówkach*
  • są bezpieczne w kontakcie z jedzeniem

* Nie dotyczy zdobień 24-karatowym złotem oraz asortymentu, który na stronie produktu zawiera inną specyfikację.

Pamiętaj, że nasze produkty, to w głównej mierze praca ludzkich rąk, nie będą więc wyglądać jak wyprodukowane automatycznie na taśmie produkcyjnej – dla nas to zaleta!
Dokładamy wszelkich starań aby nasza porcelana odznaczała się wysoką jakością, przed wysyłką dokładnie przeglądamy każdy egzemplarz i kontrolujemy jakość. Może się jednak zdarzyć, że coś umknie naszej uwadze, w takim wypadku:

  • Zrób zdjęcie wady
  • Wyślij do nas zdjęcie wadliwego produktu i opisz co Cię niepokoi
  • Jeśli wada będzie ewidentna i od razu uznamy reklamację wyślemy do Ciebie kuriera po wadliwy egzemplarz i wyślemy nowy lub zwrócimy poniesione koszty – wybór należy do Ciebie.
  • Jeśli wada nie będzie dla nas jednoznaczna przyślemy po reklamowany towar kuriera. W ciągu 14 dni poinformujemy o wyniku oględzin i decyzji w sprawie składanej reklamacji.

Dokładne informacje na temat procedury reklamacyjnej znajdziesz tutaj

Produkty

Tak, asortyment oferowany w sklepie jest dostępny “od ręki”. Wyjątek stanowią podukty:

  • realizowane na zamówienie indywidualne
  • z wydłużonym terminem realizacji (widocznym na stronie produktu)
  • niedostępne – z adnotacją “brak w magazynie”

Skontaktuj się z nami jeśli interesuje Cię zakup niedostępnego produktu. Może uda nam się przygotować dla Ciebie dodatkowy egzemplarz.

Funkcja “ulubione” daje Ci możliwość zaznaczenia najbardziej interesujących produktów. W każdej chwili możesz zajrzeć do swojej listy i podjąć decyzję o zakupie.

  • Twórz swoje zestawy i kolekcje, dokupuj elementy w dogodnym dla Ciebie momencie!
  • Aby dodać przedmiot do ulubionych kliknij w serduszko znajdujące się przy zdjęciu produktu.
  • Dodanie przedmiotu do “ulubionych” nie powoduje rezerwacji towaru.

Nasza porcelana jest dostępna w kilku sklepach (stacjonarnych oraz online), pełną listę dystrybutorów możesz sprawdzić tutaj.

Tak, nasza porcelana nadaje się do mycia w zmywarkach, jest tez bezpieczna w kontakcie z jedzeniem oraz dostosowana do używania w mikrofalówkach. Dajemy dożywotnią gwarancję na trwałość dekoracji!
Wyjątek stanowią produkty:

  • malowane 24-karatowym złotem
  • posiadające inną specyfikacje na stronie produktu

Oto kilka naszych wskazówek:

  • myj porcelanę delikatną gąbką, nie szorując!
  • używaj delikatnych detergentów
  • uważaj aby naczynie nie było narażone na tarcie o inne przedmioty
  • jeśli chcesz użyć zmywarki:
    – ustaw zmywarkę na tryb EKO (max 50 stopni)
    – używaj delikatnych detergentów
    – wstaw naczynia do zmywarki w taki sposób aby nie tarły o siebie

My rekomendujemy zmywanie ręczne, dzięki temu złoto zachowa błysk i piękny wygląd na długie lata.

Nasze produkty są w 100% polskie! Od projektu aż po wykończenie.

Do zdobienia naszej porcelany wykorzystujemy dwie techniki:

  • specjalistyczną kalkomanię ceramiczną

Technika ta polega na powieleniu zdobień za pomocą sitodruku. Gotowa dekoracja wymaga ręcznego nałożenia
na powierzchnię porcelany, a następnie wypalenia w specjalnie dostosowanym piecu, w temperaturze 850°-1200°.

  • malowanie ręczne

Wymaga więcej czasu i uwagi. Specjalne farby przeznaczone do zdobienia porcelany ( w tym 24-karatowe złoto)
nakłada się za pomocą pędzla, a następnie wypala w temperaturze 850°

Obydwie techniki gwarantują odporność zdobienia na mycie chemiczne oraz mechaniczne (również w zmywarkach), wyjątek stanowi złoto naszkliwne, które zalecamy myć ręcznie.

Kontakt

Najszybciej skontaktujesz się z nami dzwoniąc pod numer: 796 212 313
Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@kalva
Zawsze chętnie odpowiemy na pytania, doradzimy, a także pomożemy w złożeniu zamówienia.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00.
Jeśli nie uda nam się odebrać telefonu nie martw się – oddzwonimy tak szybko, jak to będzie możliwe!

Staramy się odpowiadać na wiadomości mailowe tak szybko, jak to tylko możliwe. Zwykle wiadomość zwrotna zajmuje nam nie więcej niż 2 dni robocze. Jeśli ten czas minął, a Twoje pytania nadal pozostają bez odpowiedzi upewnij się, że nasza odpowiedź nie trafiła do SPAMU lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

W okresach wzmożonej pracy (okres świąteczny, sezon ślubny) czas odpowiedzi może się nieco wydłużyć, w tym czasie polecamy kontakt telefoniczny.

Aktualizuję…
  • Brak produktów w koszyku.