DARMOWA DOSTAWA OD 170 ZŁ

Najczęściej zadawane pytania

Zakupy

+ - Czy rejestracja jest niezbędna aby złożyć zamówienie?

Możesz dokonać zakupu bez rejestracji oraz logowania, pamiętaj, że takie rozwiązanie ma swoje minusy:

  • Przy każdych zakupach konieczne będzie wpisywanie danych.
  • Nie będziesz mieć możliwości sprawdzenia historii zamówień.
+ - Czy mogę anulować zamówienie?

Klient nie ma możliwości samodzielnego anulowania zamówienia.
Wraz z momentem przyjęcia płatności uruchamiana jest procedura pakowania oraz wysyłki zakupionych produktów.
O chęci rezygnacji należy poinformować nas drogą mailową: kontakt@kalva.pl
Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, wyłącznie pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze wysłana.

+ - Czy mogę zmodyfikować zamówienie?

Klient nie może samodzielnie zmodyfikować złożonego zamówienia.
O chęci wprowadzenia ewentualnych zmian należy poinformować nas drogą mailową: kontakt@kalva.pl
Dokonamy zmian jeśli pozwala nam na to stan magazynowy oraz pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze wysłana.

+ - Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

Status Twojego zamówienia jest widoczny w historii zamówień w “panelu klienta” – jest to opcja tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych klientów.
Dodatkowo każdy klient (również niezarejestrowany) otrzymuje automatyczne powiadomienia mailowe dotyczące zmiany statusu zamówienia: (od potwierdzenia przyjęcia zamówienia, przez przyjęcie zamówienia do realizacji, aż do zakończenia czyli wysłania zamówienia).

Przesyłka

+ - Jaki jest koszt przesyłki?

Przesyłka na terenie Polski kosztuje zawsze 15 zł.
W przypadku dostawy zagranicznej koszty przesyłki są uzależnione od kraju docelowego.
Dokładne informacje na temat kosztów i terminu dostawy znajdziesz tutaj.

+ - Jaki jest termin dostawy?

Przesyłka na terenie Polski dociera zwykle w ciągu 24 godzin od momentu nadania.
W przypadku dostawy zagranicznej termin dostawy jest uzależniony od kraju docelowego.
Dokładne informacje na temat kosztów i terminu dostawy znajdziesz tutaj.

+ - Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety aktualnie nie ma możliwości odbioru osobistego. Możliwe, że w przyszłości uda nam się wprowadzić taką opcję.

+ - Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Wysyłamy zamówienia do większości krajów europejskich, jeśli interesuje Cię dostawa do kraju leżącego poza granicami UE napisz do nas: konakt@kalva.pl – taka dostawa będzie wymagała indywidualnej wyceny.

W przypadku przesyłki zagranicznej cena oraz czas dostawy są uzależnione od kraju docelowego. Dokładne informacje na temat kosztów i terminu dostawy znajdziesz tutaj.

+ - Czy kurier zadzwoni do mnie przed doręczeniem paczki?

Niestety kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do odbiorców przesyłek.
Na szczęście w większości przypadków klienci otrzymują telefon w dniu dostarczenia, szczególnie w przypadku jakichkolwiek problemów związanych z przekazaniem paczki – w takim wypadku kurier umawia z klientem
dogodny termin dostawy.

+ - Czy możliwe jest wysłanie zamówienia jako prezent?

Oczywiście!
Jeśli chcesz sprawić komuś niespodziankę możemy wysłać porcelanę bezpośrednio do osoby, którą pragniesz obdarować. Pamiętaj aby podczas składania zamówienia wpisać poprawny adres oraz podać numer kontaktowy do adresata!
W notatkach do zamówienia zaznacz, że Twoje zamówienie jest prezentem, wtedy nie dołączymy do środka paragonu.

Dodatkowa opcja pakowania na prezent zachwyci obdarowaną oraz nada podarunkowi wyjątkowy charakter .

Płatność

+ - Jakie są dostępne formy płatności?

Swoje zakupy możesz opłacić:

  • przelewem tradycyjnym na konto: 03 1140 2004 0000 3702 7408 8307
  • za pośrednictwem płatności online: Przelewy24 lub PayPal
+ - Ile mam czasu aby opłacić zamówienie?

Na Twoją płatność czekamy 7 dni, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
Jeśli wiesz, że płatność dotrze do nas z opóźnieniem koniecznie nas o tym uprzedź – tylko wtedy przedłużymy rezerwację zamówionych przez Ciebie produktów.

Wymiana i zwrot

+ - Czy mogę zwrócić towar bez podania przyczyn?

Tak, możesz zwrócić zakupy bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki:

  • Przygotuj pisemne oświadczenie
  • Zapakuj towar bardzo starannie i bezpiecznie
  • Odeślij zamówienie: KALVA, ul. Kalwaryjska 76/3, 30-504 Kraków

Jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość dowiesz się tutaj.

+ - Czy zwrot wiąże się z dodatkowymi kosztami?

Jeśli chcesz odstąpić od umowy ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej.

+ - Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Czas zwrotu kosztów odesłanego towaru to maksymalnie 14 dni roboczych.

+ - W jaki sposób zwracane są pieniądze?

Zarówno w przypadku przelewu bankowego, jak i szybkiej płatności on-line zwrot dokonywany jest na rachunek, z którego klient wysłał do nas należność za swoje zamówienie.
Jeśli zakupy opłacono przez serwis PayPal zwrot odbywa się na konto użytkownika.

Reklamacje

+ - Moja porcelana dotarła uszkodzona, co robić?

Paczka nie została otwarta przy kurierze, on odjechał, a Ty odkrywasz, że porcelana jest potłuczona…
ogarnęła Cię panika, że jesteś bez szans na odzyskanie pieniędzy lub porcelany?

Spokojnie, nie zostawimy Cię z tym problemem! Oto co należy zrobić w takim wypadku:

  • Zrób zdjęcia uszkodzeń
  • Zrób zdjęcie paragonu (jeśli był w przesyłce)
  • Jeśli kurier kontaktował się z Tobą telefonicznie przed dostarczeniem przesyłki oddzwoń do niego i poproś

    aby przyjechał do Ciebie spisać protokół szkody (masz na to 7 dni od momentu dostarczenia paczki)

  • Zrób zdjęcie lub skan protokołu
  • Wyślij nam powyżej opisane zdjęcia wraz z numerem zamówienia na: kontakt@kalva.pl

Po otrzymaniu kompletnych informacji zaproponujemy nowy egzemplarz lub zwrot kosztów, wybór należy do Ciebie.

+ - Czy wasze produkty objęte są gwarancją?

Oczywiście, wszystkie produkty znajdujące się w naszym asortymencie są objęte dwuletnią rękojmią.
Dajemy też dożywotnią gwarancję na zdobienia znajdujące się na naszej porcelanie, które:

  • są odporne na zmywanie ręczne oraz w zmywarkach*
  • są dostosowane do używania w mikrofalówkach*
  • są bezpieczne w kontakcie z jedzeniem

* Nie dotyczy zdobień 24-karatowym złotem oraz asortymentu, który na stronie produktu zawiera inną specyfikację.

+ - Moja porcelana posiada wady, jak złożyć reklamację?

Pamiętaj, że nasze produkty, to w głównej mierze praca ludzkich rąk, nie będą więc wyglądać jak wyprodukowane automatycznie na taśmie produkcyjnej – dla nas to zaleta!
Dokładamy wszelkich starań aby nasza porcelana odznaczała się wysoką jakością, przed wysyłką dokładnie przeglądamy każdy egzemplarz i kontrolujemy jakość. Może się jednak zdarzyć, że coś umknie naszej uwadze, w takim wypadku:

  • Zrób zdjęcie wady
  • Wyślij do nas zdjęcie wadliwego produktu i opisz co Cię niepokoi
  • Jeśli wada będzie ewidentna i od razu uznamy reklamację wyślemy do Ciebie kuriera po wadliwy egzemplarz i wyślemy nowy lub zwrócimy poniesione koszty – wybór należy do Ciebie.
  • Jeśli wada nie będzie dla nas jednoznaczna przyślemy po reklamowany towar kuriera. W ciągu 14 dni poinformujemy o wyniku oględzin i decyzji w sprawie składanej reklamacji.

Dokładne informacje na temat procedury reklamacyjnej znajdziesz tutaj

Produkty

+ - Czy produkty widoczne w sklepie są dostępne?

Tak, asortyment oferowany w sklepie jest dostępny “od ręki”. Wyjątek stanowią podukty:

  • realizowane na zamówienie indywidualne
  • z wydłużonym terminem realizacji (widocznym na stronie produktu)
  • niedostępne – z adnotacją “brak w magazynie”

Skontaktuj się z nami jeśli interesuje Cię zakup niedostępnego produktu. Może uda nam się przygotować dla Ciebie dodatkowy egzemplarz.

+ - Czy waszą porcelanę można myć w zmywarce?

Tak, nasza porcelana nadaje się do mycia w zmywarkach, jest tez bezpieczna w kontakcie z jedzeniem oraz dostosowana do używania w mikrofalówkach. Dajemy dożywotnią gwarancję na trwałość dekoracji!
Wyjątek stanowią produkty:

  • malowane 24-karatowym złotem
  • posiadające inną specyfikacje na stronie produktu
+ - jak dbać o porcelanę zdobioną 24-karatowym złotem?

Oto kilka naszych wskazówek:

  • myj porcelanę delikatną gąbką, nie szorując!
  • używaj delikatnych detergentów
  • uważaj aby naczynie nie było narażone na tarcie o inne przedmioty
  • jeśli chcesz użyć zmywarki:
    – ustaw zmywarkę na tryb EKO (max 50 stopni)
    – używaj delikatnych detergentów
    – wstaw naczynia do zmywarki w taki sposób aby nie tarły o siebie

My rekomendujemy zmywanie ręczne, dzięki temu złoto zachowa błysk i piękny wygląd na długie lata.

+ - Czy porcelana KALVA jest produkowana w Polsce?

Nasze produkty są w 100% polskie! Od projektu, przez surowce aż po wykończenie.

+ - W jaki sposób zdobiona jest wasza porcelana?

Do zdobienia naszej porcelany wykorzystujemy dwie techniki:

  • specjalistyczną kalkomanię ceramiczną

Technika ta polega na powieleniu zdobień za pomocą sitodruku. Gotowa dekoracja wymaga ręcznego nałożenia
na powierzchnię porcelany, a następnie wypalenia w specjalnie dostosowanym piecu, w temperaturze 850°-1200°.

  • malowanie ręczne

Wymaga więcej czasu i uwagi. Specjalne farby przeznaczone do zdobienia porcelany ( w tym 24-karatowe złoto)
nakłada się za pomocą pędzla, a następnie wypala w temperaturze 850°

Obydwie techniki gwarantują odporność zdobienia na mycie chemiczne oraz mechaniczne (również w zmywarkach), wyjątek stanowi złoto naszkliwne, które zalecamy myć ręcznie.

Nie masz uprawnień aby się zarejestrować.